معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز خبر داد: تصویب احداث تقاطع‌های غیرهمسطح، در مسیر بلوار دوکمال  

b22426
 معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز از تصویب طرح احداث تقاطع‌های غیرهم سطح در مسیر بلوار دوکمال خبر داد.

به گزارش تبریزمدرن به نقل از معاونت حمل ونقل وترافیک شهرداری تبریز، یعقوب وحیدکیا، ضمن اعلام این مطلب گفت: این بلوار که به طول ۸ کیلومتر و با عرض۷۵ متر طراحی شده، ۲۵ متر از عرض آن را شاخه ای از مهران رود به خود اختصاص داده است و به دلیل عبور از برخی تقاطع ها، نیاز به احداث تقاطع غیرهم سطح در طول این بلوار به چشم می‌خورد.

وی افزود: این بلوار در مسیر خود علاوه بر مسیر ویژه دوچرخه سواری، دارای دور برگردان‌هایی نیز برای خودروها بوده و دارای ۴ تقاطع غیرهمسطح است.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز، با اشاره به محل این تقاطع ها گفت: تقاطع بلوار بسیج با دوکمال، تقاطع کوی استانداری با بلوار دو کمال به همراه تقاطع نصر و پاسداران، تقاطع بلوار شفیع زاده با بلوار دو کمال و تقاطع دوکمال با بلوار توانیر، محل‌هایی هستند که برای احداث پل های روگذر در نظر گرفته شده‌اند.

 وحیدکیا ادامه داد: با حضور کارشناسان این معاونت، ابتدا طرح تقاطع غیرهمسطح بزرگراه بسیج با بلوار دو کمال مطرح گردید و محدودیت‌ها و راه های رفع آن، مورد بررسی تخصصی قرار گرفت.

وی اضافه نمود: تقاطع غیر همسطح بلوار دو کمال با مسیر جدید کوی استانداری هم که بر اساس طرح تفصیلی طراحی شده، دارای اختلاف ارتفاع و توپو گرافی خاصی است.  بدین ترتیب که در این تقاطع مسیر دو کمال به صورت زیرگذر و خیابان استانداری به صورت همسطح طراحی شده است.

6
1

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

۱۰ پاسخ

  1. مش گفت:

    ساخت بزرگراه وبلوار درحاشیه که هنر نیس !اگه مردن بیان برا داخل شهر یک کوچکراه بکشند هر روز ترافیک پدر در میاورد.این صدهزار خودروهم به ماشینهای فعلی اضافه میشود.

    6

    3
  2. saman گفت:

    پویا آیا تو با این همه تقاطع بی خاصیت موافقی؟؟؟؟ ما چطور میتونیم اعتراض هامونو به شهرداری برسونیم؟؟؟؟؟ پویا نظرت چیه؟؟؟؟

    4

    2
    • پویا گفت:

      به نظر من به جای احداث ۵ پل باید یک پل با ارزش و زیبا زد تا مثل پل کابلی به یکی از نمادهای تبریز تبدیل شود و میراثی برای آیندگانمون باشد

      4

      4
      • مش گفت:

        آقا پویا به نظر من اگه ممکنه بجای پل روگذر ،زیر گذر بزنن از زشتی آن کاسته میشه .نظر شما در این مورد چیه؟

        2

        0
        • پویا گفت:

          رو گذر و زیر گذر بسته به شرایط محیطی باید زده بشه
          و تاسیسات و شیب بندی جاده و زیبایی معماری محیط پیرامون باید لحاظ بشه
          چرا که در مناطق حاشیه نشین زدن پل اصلاح مناسب نیست چرا که چشم انداز بسیار زشتی را به عابران ارائه میدهد

          3

          0
  3. tabrez گفت:

    سلام آقا پویا از پلیس راه تبریز آذرشهر تا تراکتورسازی جز تبریز حساب میشه؟

    2

    0
  4. duman گفت:

    سلام
    لوطفن آیسان و smp پروژه لرین سون وضعیت لرینن خبر وئرین
    یاشیاسیز

    6

    0
  5. د.ر.م گفت:

    چرا نباید تفکر جدیدی در معماری ترافیکی پل های ما ایجاد بشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ Mad Mad
    آقا پویا لطفا به شهرداری تقاطع های کشن شیراز را به نشون بدید تا بدونن که در یک جای کم عرض هم می توان یک تقاطع طبقاتی زد.

    طرح تقاطع طبقاتی کشن شیراز (http://shiraz1400.ir/?p=14279)

    چرا این جا که این همه جا هست و میشه مانور زیادی داد خلاقانه فکر نمیشه. اینجا که بزرگراه به بزرگراه وصل میشه. ورودی شهره. مگه بهونه دیگه ای هم هست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Frown Frown

    3

    0
  6. salar_faraji گفت:

    یعنی عرض خیابان ۵۰ متر شد؟ چند ماه دیگه بگذره فک کنم بش ۴۰ متر !!!!

    1

    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

افزودن شکلک

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNo