آغاز امکان سنجی به کارگیری گیت مسافر در ناوگان اتوبوسرانی شهر

معاون مالی و اداری شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه از آغاز امکان سنجی به کارگیری گیت مسافر در ناوگان اتوبوسرانی شهر خبر داد.

Gate500

بهرام ایران نژاد از مطالعات اولیه برای بکارگیری گیت های مسافر در ناوگان حمل ونقل عمومی خبرداد.
وی افزود: هم اکنون بخش بزرگی از انرژی انسانی و مالی شرکت واحد جهت کنترل و جمع آوری کرایه در اتوبوس‌ها صرف می‌گردد. که دریافت صحیح کرایه به شیوه الکترونیکی و جلوگیری از پرت بلیت، سالانه هزینه زیادی را بر اتوبوس‌های ملکی و بهره‌برداران بخش خصوصی در استفاده از نیروی انسانی تحمیل می‌نماید.
ایران‌نژاد افزود: هم اکنون جهت دریافت کرایه در ناوگان حمل ونقل عمومی اعم از بخش خصوصی و ملکی از روش های سنتی و مرسوم بهره گیری می شود که عبور از وضعیت فعلی و استفاده از روش های جدید اجتناب ناپذیر شده است
وی در ادامه ساماندهی فرایند کنترل کارت زنی مسافران و جمع آوری کرایه را همواره یکی از دغدغه‌های مسئولین اتوبوسرانی تبریز عنوان کرد وافزود:. به نظر می‌رسد در صورت داشتن توجیه فنی واقتصادی  امکان استفاده از گیت در اتوبوس‌ها، بهره‌برداران بخش خصوصی از آن استقبال چشمگیری نمایند.
ایران‌نژاد با اعلام اینکه استفاده از گیت الکترونیک در ورودی ایستگاه‌ها و یا در داخل اتوبوس‌ها راهکار مناسبی جهت جایگزینی کنترل‌چی به شمار می‌آید گفت: به منظور انتخاب گیت‌های مناسب مذاکرات با چند شرکت متخصص آغاز شده و بازدیدهای میدانی در حال انجام است.
معاون اداری و مالی اتوبوسرانی تبریز در خاتمه گفت: چندین جلسه کارشناسی با مشارکت معاونین خصوصی‌سازی واجرایی  و حوزه فناوری اطلاعات شرکت اتوبوسرانی  به منظور ارائه بهترین راه حل برای به کارگیری گیت با کمترین ایجاد تداخل آن در وقت مسافران، بار ترافیکی اتوبوس و معابر اطراف، برگزار شده و به زودی خروجی جلسات مذکور جهت امکان یا عدم امکان عملیاتی سازی گیت در اتوبوسرانی تبریز ارائه خواهد شد.
.

11
0

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

۳ پاسخ

  1. ناشناس گفت:

    Masullar yaxchi olar avval Otobuslari GPS sistemine va hushmand bileta mujehhez etsinler. Agar musafirin na zaman cokh va na zaman az oldughu malum olarsa, ham az otobus lazim olar ham da musafirlara servis verma chokh faydali, sarfali va modern olar. Ayrija galajaka program vermak da chokh rahat olar.

    2

    0
  2. مجید تورکم گفت:

    من کلا حیلی به این فکر میکردم که چرا ازین ها در بی ار تی ها استفاده نمیشه
    متاسفانه هستن عده ای که همینطوری سوار بی ار تی میشن بدون اینکه کارت بزنن یعنی باس یجوری باشه که کارت نزده حتی نزدیک اتوبوس هم نشه باعThinking// البته باید برا جهانگردا استثنا قایل شد
    من روزی دو بار سوارش میشم اونم دانشجوی بی پولThinking تا حالا نشده نزده باشم
    نزنیم بعد انتظار خدمات بیشتر داشته باشیم
    البته بماند که وضعیت ایستگاه ها اصن مناسب نیست یعنی الان که داره میره فصل سرما بیشتر شاهد این وضع خواهیم بود طراحی این ایستگاه ها طوریه که نه حلوی باد رو میگره نه برف و باران
    ارتفاعش از زمین که بماند این وضع البته در حاهایی مثل قونقا مسیر رفت به دروازه بیشتر هست که باید یه نیم متری رو بپری پایین !!!!
    نمیدونم والله تو شهرداری یکی نیست که قبل اجرا بشینه فکر کنن که اینجور طراحی ها با وضع هوایی شهر مناسبه یا نه

    9

    0
  3. مش گفت:

    کاملا نظر مجید در مورد ارتفاع بلند ایستگاهها درسته ،آدم یاد پله های قدیم ارک میافته که آنها هم نیم مترارتفاع داشتند .این اندازه ارتفاع به هیچ وجه مناسب هیچ کس نیست . نه پیر ونه جوان ،چون ارتروز زانو میاره.مخصوصا پیر ها که هر وقت به ایستگاه میان یک بد وبیراهی نثار سازنده آ ن میکنند.ثانیا در شهر سردی مثل تبریز قابلیت بادگیری هم نداره واز طرف سوز وسرما به داخل ایستگاه میزنه.

    0

    0

پاسخ دادن به ناشناس لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

افزودن شکلک

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNo