رئیس دانشکده توریسم و هتلداری دانشگاه علوم کاربردی ورن کرواسی: برندهای تبریز باید شناخته شوند

فرش-ابریشم-تبریز

 کارگاه بین المللی برند،  توسعه گردشگری و هتلداری اسلامی

رئیس دانشکده توریسم و هتلداری دانشگاه علوم کاربردی ورن کرواسی گفت:برندینگ ملی، مقصد و شهرها موضوعاتی مجزا هستند که باید به صورت مجزا مورد بررسی قرار گیرند.

به گزارش تبریز مدرن ، پروفسور آملیا توماسویج، امروز در اولین کارگاه برند، توسعه گردشگری و هتلداری اسلامی، با اشاره به انتخاب تبریزبه عنوان پایتخت گردشگری شهرای اسلامی در سال ۲۰۱۸ ، خاطرنشان کرد: انتخاب تبریز به این عنوان یک فرصت مغتنم است تا افراد متخصص خارج از گود چالش ها و فرصت های پیش روی تبریز در حوزه گردشگری را شناخته و ارزیابی کنند.

توماسویج یادآور شد: از فرصت پایتخت گردشگری شهرهای اسلامی باید به نحو احسن استفاده شود تا وقتی در هر کجای دنیا نامی از تبریز برده می شود عنوان پایتخت گردشگری در ذهن تداعی شود.

وی ادامه داد: تبریز باید برندهای خود را بشناسد و بر روی آن ها سرمایه گذاری کرده و به دنیا بشناسد.

وی همچنین گفت: آثار تاریخی تبریز، غذاهای تبریز و بسیاری از اقلام طبیعی می توانند به عنوان برند مطرح شوند همانطور که پنیر فرانسه و پاستای ایتالیا مطرح هستند خوراکی های تبریز نیز می توانند به عنوان برند این شهر مطرح شوند.

14
0

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

۳ پاسخ

  1. رضا گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما ببخشین میشه یه رسیدگی کنین چرا تو تبریز دانشگاه علمی کاربردی نه رشته اشپزی داره نه هتلداری بنظرم اگه این دو رشته بیاد خروجی اینا خیلی بهتر میشه برا توسعه تبریز در صنعت گردشگری و اشپزی

    3

    0
  2. EzA گفت:

    سلام و خسته نباشید خدمت شما ببخشین میشه یه رسیدگی کنین چرا تو تبریز دانشگاه علمی کاربردی نه رشته اشپزی داره نه هتلداری بنظرم اگه این دو رشته بیاد خروجی اینا خیلی بهتر میشه برا توسعه تبریز در صنعت گردشگری و اشپزی

    0

    0
  3. الشن گفت:

    کیمه دئییسن باجی؟ اولار اوتور جیبلرینه فیکیرله شیر.

    1

    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

افزودن شکلک

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNo