شهردار تبریز: مشکل مسیر اتوبوس‌های تندرو، باید ریشه‌ای و علمی حل شود

 شهردار تبریز گفت: با توجه به اینکه قسمت‌هایی از مسیرB.R.T قبلاً فضای سبز بوده و سپس به مسیر عبور خودروهای تندرو تبدیل شده، از این رو در زیرساخت آنها یکسری مشکلاتی وجود دارد که با روش علمی باید رفع شود.

به گزارش تبریزمدرن، مهندس ایرج شهین باهر با بیان اینکه هرقدر هم به این مسیر رسیدگی شده و تمهیداتی انجام می‌گیرد، باز هم فشارات وارد شده باعث طبله، برآمدگی و دست‌انداز برای مسیر می‌شود، افزود: هنگام تردد شاهد مشکلات این مسیر هستم و از این رو طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، می‌خواهیم مسیر را به‌صورت علمی اصلاح کنیم.

شهردار تبریز ادامه داد: با بررسی‌های انجام گرفته و ملزومات و اصول فنی، خواهان اصلاح مسیر B.R.T هستیم زیرا مشکل اصلی زیرساخت این مسیر است که دارای مشکل است و هر چقدر هم آسفالت‌ریزی شود بازهم شاهد مشکلات مسیر  خواهیم بود.

وی ابراز کرد: برنامه مدنظر جهت اصلاح مسیر اتوبوس‌های تندرو در برنامه کاری امسال قرار دارد تا با همت همه جانبه به‌صورت ریشه‌ای و زیرساختی و با روش علمی که جواب‌ده بوده، اصلاح کنیم تا دیگر شاهد چنین مشکلاتی نباشیم و فعالیت‌های آسفالت‌ریزی در این مسیر نیز تلف نشود.

13
1

شاید این مطالب را هم دوست داشته باشید

۱۰ پاسخ

  1. Arash گفت:

    به حسابدار کل شهرداری بگین تا حالا واسه این ۱۰ کیلومتر بی ار تی چقد خرج کردن هر بار یه روش بتن الیافی بتن …‌ یه بار نرده ها انقد پول خرج شده که نگو

    3

    0
  2. محمدحسن گفت:

    سلام چرا از اصفهان یاد نمیگیرین؟ مسیر بی آر تی اونجا رو کلا با میلگرد و بتن زیرسازی کردن .خیلی خوب شده

    2

    2
    • ناشناس گفت:

      فقط چنتا ایسگاهش اینجوریه. تو هم وسط معرکه نرخ تعیین نکن. اصفهان چیه آخه هی نبلیغ شهرتو اوردی اینجا!

      1

      1
  3. میم گفت:

    از نظر من حمل و نقل عمومی تبریز نیاز به هزینه های چند میلیاردی توی مترو نداشت که آقایون هم بخور بخور راه بندازن
    برای تبریز اگر در همان مسیر پر رفت و آمد مونو ریل میساختن خیلی به صرفه تر بود تا مترو که چند ساله دارن میسازن تازه به جایی هم نرسیده اصلا هم جالب نشده

    2

    3
  4. م گفت:

    اصفهان زمانی که بی آر تی رو راه اندازی کرد با همین مشکلات دست و پنجه نرم میکرد به خصوص که به خاطر وزن زیاد اتوبوس ها و تردد بسیار زیادشون مسیر هر روز نشست می کرد… می تونید از تجربیات شهرداری هایی مثل اصفهان کمک بگیرید…

    4

    2
  5. ناشناس گفت:

    یعنی خاک عالم تو سرتون.تو کشورهای دیگه تونل میزنناز زیر دریا رد میشه شماها ۱۰ ساله مسیر اتوبوس ها رونتونسین درست کنین.به شما اخه میگن مهندس بی لیاقت ها.مفت خورهای عوضی

    2

    1
  6. ناشناس گفت:

    چرا مثل قسمتی از آن، کل مسیر را بتن ریزی تمی کنند؟

    2

    0
  7. یارخ تبریز گفت:

    نه عجب بیری بیلدی کی گره علمی و ریشه ای حل اولا !!!
    اوزن بزمخنان بی شی چخماز.
    یاشا مهندس
    ایشالا

    1

    0
  8. علیرضا شمسی گفت:

    کاش این مسیر رو از راه اهن تا قونقا تبدیل به تراموا بکنن با افتتاح مترو در میدان باغ گلستان این مسیر کار امد تر میشه و همچنین میتونن با زیر سازی برا تراموا از هزینه های هر ساله اسفالت ب ار تی خلاص بشن و از دود اتوبوس های گازوییلی خلاص شد

    2

    0
  9. روزبه گفت:

    بی ار تی مسیری ده قشح اولوب چورح بولارا
    هرکس گلنده اول ده بی ارتی مسیره یتیشیر ، پولون ییر سورا چیخیر گدیر

    2

    0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

افزودن شکلک

SmileBig SmileGrinLaughFrownBig FrownCryNeutralWinkKissRazzChicCoolAngryReally AngryConfusedQuestionThinkingPainShockYesNo