/ اولینی دیگر به اولینهایی تبریزافزوده شد/رونمایی از لامبورگینی دست ساز توسط یک جوان خلاق تبریزی / عکس
لامبورگینی مورسیه لاگو اس وی توسط متخصصان ایرانی در تبریز با مهندسی معکوس، مشابه سازی، طراحی و ساخته شد.این طرح در مدت ۴.۵ سال توسط تیم متخصص ۱۶نفری، مراحل تحقیقاتی، طراحی، مدل سازی و ساخت را گذرانده است.






35
3
هزینه ساخت: ۳ میلیارد تومان
موتور: هیوندای جنسیس کوپه شش سیلندر خورجینی
در اینکه جای تقدیر داره از روی مدل اصلی تونستن این رو بسازن و مهندسیش کنن جای ابهامی نداره خوب این سری مدل از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۰ تولید شده و اختصاصاً مدل SV ساختش برای سال ۲۰۰۹ و ۲۰۱۰ هستش اونجوری که سرچ کردم و معلومه مدلی از این سالها باشه چون ۴٫۵ سال پروسه ساختش طول کشیده و ممکنه قبل اون هم مقطع مطالعاتی انجام گرفته شده ولی مسئله مبهمش اینجاست که دقیقا هدف و انگیزه کسانی که از مدل های اصلی High copy می کنن چیه ؟ اصلا این چه کاریه با ۳ میلیارد حالا کمتر بیشتر می شد مدل اصلی و البته سری های جدید لامبورگینی رو وارد ایران کرد !؟ آیا منطق پشت سرش اینه که صرفاً یک نمونه خارجی رو شبیه سازی و تو نمایشگاه ها در معرض دید قرار می گیره و مردم بیان و عکس بندازن و تمام بشه ؟ یا نه وسیله ای ست با رویکرد اینکه تلنگر و شروعی برای متحول کردن صنعت خودرو سازی در آتیه ایران باشه ؟
خوبه در موردی چیزی که اطلاع نداریم سکوت کنیم خود مهندس در برنامه حالا خورشید گفت زیر یک میلیارد هزینه ساختش بود.
هزینه ساخت ۳میلیارد ریال معادل ۳۰۰ میلیون تومن
بی انصافی نکن اولین بار لامبورگینی تو مشهد توسط یک جوان بدون پشتوانه مالی ساخته شد. این خیلی بهتره ولی اولین نیست!
منبع ارائه دهید لدفا
علی عزیز،اون لامبورگینی که سال ۹۵ در مشهد رونمائی شد،مونتاژ شده بود.اونم با قطعاتی که از دوبی وارد کرده بودن.در ضمن موتور اون لامبورگینی نبود و یه موتور ۸ سیلندر خورجینی بهش خورونده بودن.هزینه اون موقع هم دو میلیارد شده بود.
درسته واسه شهرم افتخاره اما حرف درست جواب نداره.
دادش شما هم بی انصافی نکن اونکه تو مشهد ساخته شد یک ماکت از لامبورگینی بود….. طبق ادعای سانده این لامبورگینی مهندسی معکوس شده و مثل مدل اصلی ساخته شده
فک کنم اونی که تو مشهد ساخته شد لامبورگونی بود اگه خوب دقت بکنید این لامبورگینیه.

احسنت . آفرین . آفرین . تو برنامه حالا خورشید هم این تیم متخصص تبریزی دعوت شدند و در مورد ساخت اولین لامبورگینی در تبریز توضیح دادند. دست مریزاد عزیزان کل ایران به شما افتخار میکند .
حتی کپی کاری هم کرده باشه خیلی زحمت کشیده.
الآن کسی وجود همچنین کاری نداره دستش درد نکنه.
دست عزیزانم درد نکنه که کمترین اتفاقی که افتاده فراتر از اون چیزهایی بود که دوستان فرمودند:
اولینش اینکه اگه مدیران ایراخودرو و سایپا بفهمند با دو دست میزنند تو کله خودشون که با این همه دستگاه عریض و طولیشون و با این همه بودجه های تحقیق توسعه شون چرا تاحالا نتونستند کیفیت وکلاسهای تولیداتشون رو افزایش بدهند؟؟
این یعنی عرضه کارکردن نداشتند! این یعنی حال کار کردن نداشتند!
واقعا فوق العاده بود
ممنون از سایت بسیار عالی شما
موفق باشید
خیلی عالی بود
ممنون از سایت عالیتون
موفق باشید